niedziela, 11 sierpnia 2013

Pierwszy.

Nie lubię pisać tych pierwszych postów.
Ale dobra.
Miejmy to za sobą.
Jestem Gosia i mam 18 lat.
Ponad rok temu zaczęłam zmieniać swoje życie.
W styczniu zaczęłam chodzić na siłownię, a zaledwie miesiąc później byłam zakochana w fitnessie.
Czemu założyłam bloga?
W sumie to sama nie wiem.
Ludziom różne myśli i pomysły przychodzą do głowy po 23 w wakacje.

Do sylwetki FIT brakuje mi bardzo wiele, ale ciągle się staram.

Na pierwszy raz to chyba tyle.
Pozdrawiam wszystkich, którzy odwiedzili mnie dzięki linkowi na Vitalii.
Wkrótce dodam nowy wpis.
W przygotowaniu wpis jak wygląda mój wakacyjny, treningowy dzień :)

Niemogąca wyjść z szoku, że zaczyna prowadzić bloga,


beeveedes

7 komentarzy:

  1. fajnie to wygląda. :) powodzenia z prowadzeniem bloga!

    OdpowiedzUsuń
  2. dodaję do zakładek i będę odwiedzać !

    / prosto z Vitalii, nulla 87

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj w blogosferze ;D Paaam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej, czy u Ciebie da sie kochana komentować? :) Chciałam jak zawsze zachwycić sie jedzeniem!

      Usuń
  4. ale masz cudowne zdjęcie to w prawym rogu :)
    będę tu zaglądać bo na vitalii to jakoś ciężko :*

    OdpowiedzUsuń